Mondraker - Wyprzedaż modeli 2018! | E-Crafty XR 27.5+
18345
page,page-id-18345,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Enduro E-Crafty XR 27.5+

Sugerowana cena:

Nasza cena: 25 999 PLN


  • Rama: e-Crafty 27´5+ 6061 Alloy Stealth Evo, Bosch Performance CX system with integrated removable battery, Zero Suspension System,
    Forward Geometry, Boost 12x148mm rear axle, Tapered head tube, one-piece Monoblock upper link, HHG internal cable routing, MAX capacity sealed bearings, exclusive plastic motor covers, shock mudguard integrated in the swingarm, travel 140mm.
  • Rozmiary: S: 380mm / M: 420mm / L: 470mm / XL: 500mm
  • Damper: Fox Float DPX2 LV EVOL Performance. Settings: rebound, compression (3 positions), air preload. 205×62.5mm. Trunnion top mount, 22.2x10mm bottom bushes.
  • Ustawienia dampera: Light compresion, light rebound, 0.6 internal reducer.
  • Amortyzator: Fox 36 27´5 Float Grip Evol Performance, 160mm, 3 positions lever with intermediate positions in low/high-speed compression,
  • Tapered steerer tube, 15x110mm Boost axle. Settings: rebound, Compression Open to Firm, air preload.
  • Stery: Onoff Saturn Tapered for 1-1/8” -> 1/5” head tube. Top bearing 41×30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º.
  • Mostek: Onoff Stoic FG 30mm. Forged 6061 alloy, 31.8mm barbore.
  • Kierownica: Mondraker custom design 1.0 780mm.
  • Gripy: Onoff Diamond, 1lock-on, 130mm
  • Sztyca: Onoff Pija Dropper  31.6mm, internal hose guide. Size S: 337x100mm, size M/L/XL: 387x125mm.
  • Siodełko: Mondraker E-mtb exclusive design.
  • Hamulec przedni: Sram Guide RE 200mm, 4-piston caliper derived from the Code brake, centerline 6 bolts one-piece rotor, semi-metallic pads
  • Hamulec tylny: Sram Guide RE 200mm, 4-piston caliper derived from the Code brake, centerline 6 bolts one-piece rotor, semi-metallic pads
  • Klamki: Sram Guide RE, tools-free Reach adjust, ambidextrous lever mount.
  • Obręcze: DT Swiss H1900 27´5 35mm Boost.
  • Szprychy: CN stainless.
  • Piasta przednia: DT Swiss H1900 Boost 15x110mm.
  • Piasta tylna: DT Swiss H1900 Boost 12x148mm.
  • Opona przednia: Maxxis Minion DHF 27´5×2.8, tubeless ready, Dual compound, Exo Protection, 60TPI, folding.
  • Opona tylna: High Roller 27 II,5×2.8, tubeless ready, Dual compound, Exo Protection, 60TPI, folding.
  • Korba: „Bosch Performance Line CX system w/Intube PowerPack 500Wh Bosch battery, Purion on-board computer. RaceFace Aeffect ebike crankset 16T.
  • Zębatka:
  • Suport: /
  • Pedały:
  • Łańcuch: Sram PC 1110 11s.
  • Przerzutka przednia: /
  • Przerzutka tylna: Sram NX Type 3 with Roller Bearing Clutch and Cage Lock, long cage, X-Horizon system.
  • Manetka: Sram Trigger NX1, 11s. Zero Loss technology, Exact actuation.
  • Kaseta: Sram PG-1130 11-42T 11s.

geo_dune
FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 500mm
B Top Tube Length 610mm 640mm 665mm 688mm
C Bottom Bracket Drop -25mm -25mm -25mm -25mm
D Bottom Bracket Height 330mm 330mm 330mm 330mm
E Chainstay Length 475mm 475mm 475mm 475mm
F Seat Tube Angle, Actual 75º 75º 75º 75º
G Seat Tube Angle, Effective 75º 75º 75º 75º
H Head Tube Angle 66º 66º 66º 66º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1235mm 1268mm 1296mm 1320mm
K Head Tube Length 100mm 120mm 140mm 150mm
L Reach 450mm 475mm 495mm 515mm
M Stack 600mm 618mm 636mm 645mm

zero_suspensionZERO SUSPENSION SYSTEM to uniwersalny projekt, który daje zauważalną przewagę nad innymi systemami od cross country aż po downhill.

Efektywność systemu Zero mieści się w czterech kategoriach:

  • Zero Power Loss, czyli zerowe straty energii przenoszonej z pedałów na tylne koło, które może powodować ruch zawieszenia. Mówiąc wprost, zawieszenie nie buja w czasie pedałowania.
  • Zero Pedal Kickback oznacza brak szarpania korb przez pracujące zawieszenie. Górna linia łańcucha wydłuża się tylko nieznacznie, nie powodując blokady zawieszenia i utraty jego płynności.
  • Zero Brake Jack to brak wpływu hamowania na aktywność zawieszenia. Nawet w przypadku intensywnego korzystania z hamulców amortyzator wychwytuje najmniejsze nierówności.
  • Zero Bumps to parametr, który określa gładka pracę zawieszenia bez gwałtownych skoków i spadków jego aktywności. To zarazem wysoka skuteczność pedałowania, co z kolei oznacza, że przyspieszasz dokładnie wtedy i tak, jak tego chcesz.

Unikalną cechą systemu Zero jest sposób mocowania elementu amortyzującego. Jest on kompresowany w obu stron, czyli jest niejako zawieszony pomiędzy dolnym a górnym ogniwem. W zależności od konkretnego modelu można przyjąć średnie wartości 35 % ugięcia dla dolnego ogniwa i pozostałe 65 % dla górnego.

 

forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealthStealth to technologia obecna w rowerach Mondraker od roku 2013. Stanowi szczytowe osiągnięcie w dziedzinie projektowania maszyn i optymalizacji strukturalnej

To zupełnie nowe podejście do tematu projektowania ram. Szeroko wykorzystywane są rury o przekroju zbliżonym do prostokąta. Każda jest starannie projektowana, aby jak najlepiej spełniała swoja funkcję. Optymalizując proces produkcji, wybierając najlepszej jakości materiały i stosując rury o zmiennym przekroju powstają ultralekkie ramy, wzmocnione w miejscach szczególnie narażonych na przeciążenia.

Idealnym przykładem wykorzystania technologii Stealth jest bardzo lekki i bardzo wytrzymały rower zjazdowy Summum Pro Team. Z wagą 14.7 kg jest przykładem wzorcowej konstrukcji i wykorzystania technologii w konstrukcji najwyższej klasy rowerów.

27.5``

Rozmiar kół

160mm

Skok przód

140mm

Skok tył

Waga