Mondraker 2017 | Foxy 27.5
15778
page,page-id-15778,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

All Mountain  Foxy 27.5

Sugerowana cena:

Nasza cena: 9 999 PLN


  • Rama:    Foxy 27´5 Stealth Zero Suspension System FG 140mm
  • Rozmiary:    S / M / L / XL
  • Damper:    RockShox Monarch RT Solo Air 200x57mm
  • Amortyzator:    Rockshox Revelation 27´5 RL Solo Air Boost tapered 140mm
  • Stery:    Fsa Nº57 tapered 1-1/8”->1/5”
  • Mostek:    Onoff Stoic FG 30mm
  • Kierownica:    Mondrake custom design 1.0 760mm
  • Gripy:    Onoff Diamond 1lock-on
  • Sztyca:    Onoff Notion 0-R 31.6x400mm
  • Siodełko:    Mondraker Foxy custom design
  • Przedni hamulec:    Sram Level T 180mm
  • Tylny hamulec:    Sram Level T 180mm
  • Klamki:    Sram Level T
  • Obręcze:    MDK-EP1 27´5 TLR wheelset
  • Szprychy:    CN stainless
  • Przednia piasta:    MDK Disc Pro 15x110mm
  • Tylna piasta:    MDK Disc Pro 12x148mm
  • Opony:    Maxxis Ardent 27´5×2.40 wire
  • Korba:    Shimano FC-M627-B 36/22t Boost
  • Suport:    Shimano SM-BB52
  • Pedały:    /
  • Łańcuch:    Shimano HG5410 10s
  • Przednia przerzutka:    Shimano SLX FD-M7025 Direct Mount Side Swing
  • Tylna przerzutka:    Shimano XT SGS RDM781 10s
  • Manetki:    Shimano Deore SL-M610 2×10
  • Kaseta:    Sram PG-1120 11-36t 10s

geo_foxy_carbon
FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 611mm 636mm 659mm 681mm
C Bottom Bracket Drop -12mm -12mm -12mm -12mm
D Bottom Bracket Height 340mm 340mm 340mm 340mm
E Chainstay Length 430mm 430mm 430mm 430mm
F Seat Tube Angle, Actual 69º 69º 69º 69º
G Seat Tube Angle, Effective 75º 75º 75º 75º
H Head Tube Angle 67º 67º 67º 67º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1175mm 1200mm 1224mm 1248mm
K Head Tube Length 110mm 110mm 120mm 130mm
L Reach 455mm 480mm 500mm 520mm
M Stack 583mm 583mm 592mm 601mm

zero_suspensionZERO SUSPENSION SYSTEM to uniwersalny projekt, który daje zauważalną przewagę nad innymi systemami od cross country aż po downhill.

Efektywność systemu Zero mieści się w czterech kategoriach:

  • Zero Power Loss, czyli zerowe straty energii przenoszonej z pedałów na tylne koło, które może powodować ruch zawieszenia. Mówiąc wprost, zawieszenie nie buja w czasie pedałowania.
  • Zero Pedal Kickback oznacza brak szarpania korb przez pracujące zawieszenie. Górna linia łańcucha wydłuża się tylko nieznacznie, nie powodując blokady zawieszenia i utraty jego płynności.
  • Zero Brake Jack to brak wpływu hamowania na aktywność zawieszenia. Nawet w przypadku intensywnego korzystania z hamulców amortyzator wychwytuje najmniejsze nierówności.
  • Zero Bumps to parametr, który określa gładka pracę zawieszenia bez gwałtownych skoków i spadków jego aktywności. To zarazem wysoka skuteczność pedałowania, co z kolei oznacza, że przyspieszasz dokładnie wtedy i tak, jak tego chcesz.

Unikalną cechą systemu Zero jest sposób mocowania elementu amortyzującego. Jest on kompresowany w obu stron, czyli jest niejako zawieszony pomiędzy dolnym a górnym ogniwem. W zależności od konkretnego modelu można przyjąć średnie wartości 35 % ugięcia dla dolnego ogniwa i pozostałe 65 % dla górnego.

 

forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealthStealth to technologia obecna w rowerach Mondraker od roku 2013. Stanowi szczytowe osiągnięcie w dziedzinie projektowania maszyn i optymalizacji strukturalnej

To zupełnie nowe podejście do tematu projektowania ram. Szeroko wykorzystywane są rury o przekroju zbliżonym do prostokąta. Każda jest starannie projektowana, aby jak najlepiej spełniała swoja funkcję. Optymalizując proces produkcji, wybierając najlepszej jakości materiały i stosując rury o zmiennym przekroju powstają ultralekkie ramy, wzmocnione w miejscach szczególnie narażonych na przeciążenia.

Idealnym przykładem wykorzystania technologii Stealth jest bardzo lekki i bardzo wytrzymały rower zjazdowy Summum Pro Team. Z wagą 14.7 kg jest przykładem wzorcowej konstrukcji i wykorzystania technologii w konstrukcji najwyższej klasy rowerów.

27.5``

Rozmiar kół

140mm

Skok przód

140mm

Skok tył

13.6kg

Waga