Mondraker - Wyprzedaż modeli 2018! | Foxy 27.5
15778
page,page-id-15778,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

All Mountain  Foxy 27.5

Sugerowana cena:

Nasza cena: 11 999 PLN


  • Rama: Foxy 27´5 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Zero Suspension System, Forward Geometry, Boost 12x148mm rear axle, One piece Monoblock upper link, BSA bottom bracket, telescopic seatpost internal routing, MAX capacity sealed bearings, removable derailleur adaptor, sideswing derailleur, 140mm travel.
  • Rozmiary: S: 380mm / M: 420mm / L: 470mm / XL: 510mm
  • Damper: RockShox Monarch RT Solo Air HV tube. Settings: rebound, compression (3 positions), air preload. 200x57mm. Bushes 22.2x10mm on both sides.
  • Ustawienia dampera: Light compresion L, L3 rebound , 380 Lbs Threshold. Eyelet High Volume.
  • Amortyzator: Rockshox Reba 27´5 RL Solo Air, 150mm, Tapered head tube, 15x110mm Boost axle, 32mm aluminium bars. Settings: rebound, compression adjustment at low-speed to lock, air preload.
  • Stery: Onoff Saturn Tapered for 1-1/8” -> 1/5” head tube. Top bearing 41×30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º.
  • Mostek: Onoff Stoic FG 30mm. 6061 forged aluminium. 31.8mm barbore
  • Kierownica: Mondraker 6061 Aluminium 6061 double-Tapered. Exclusive design for Foxy, height 20mm, width 780mm, 9º backsweep, 5º upsweep, diameter 31.8mm.
  • Gripy: Onoff Diamond, 1lock-on, 130mm.
  • Sztyca: Onoff Pija Dropper  31.6mm, internal hose guide. Size S: 337x100mm, size M/L/XL: 387x125mm.
  • Siodełko: Exclusive Mondraker Foxy R design
  • Hamulec przedni: Sram Level T 180mm, centerline 6 bolts one-piece rotor, organic pads
  • Hamulec tylny: Sram Level T 180mm, centerline 6 bolts one-piece rotor, organic pads
  • Klamki:    SRAM Level T, brake lever reach adjust, 2 bolts clamp Matchmaker compatible, ambidextrous lever mount.
  • Obręcze: MDK-EP1 27´5 TLR ASY, internal width 27mm, tubeless ready, 32 spokes.
  • Szprychy: CN round stainless steel.
  • Piasta przednia: MDK DC511 15x110mm, sealed bearings, IS 6 bolts mount.
  • Piasta tylna: MDK GW 12x148mm, sealed bearings, IS 6 bolts mount.
  • Opona przednia: Maxxis Ardent 27´5×2.40. Single compound, 60 TPI, wire.
  • Opona tylna: Maxxis Ardent 27´5×2.40. Single compound, 60 TPI, wire.
  • Korba: SRAM NX16000 series aluminium, 24mm axle, chain ring with Direct Mount, standard Boost, 170mm crank arm length in S/M size and 175mm in L/XL size.
  • Zębatka: 32T, steel, X-SYNC 1×11 technology.
  • Suport: SRAM GXP XR, sealed bearings, 73mm.
  • Pedały: /
  • Łańcuch: SRAM PC-1110 11s.
  • Przerzutka przednia:
  • Przerzutka tylna: Sram NX Type 3 with Roller Bearing Clutch and Cage Lock, long cage, X-Horizon system.
  • Manetka: Sram Trigger NX1, 11s. Zero Loss technology, Exact actuation.
  • Kaseta: Sunrace CSMS8, 11-46T, 11s.

geo_foxy_carbon
FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 611mm 636mm 659mm 681mm
C Bottom Bracket Drop -9mm -9mm -9mm -9mm
D Bottom Bracket Height 342mm 342mm 342mm 342mm
E Chainstay Length 430mm 430mm 430mm 430mm
F Seat Tube Angle, Actual 68.5º 68.5º 68.5º 68.5º
G Seat Tube Angle, Effective 74.5º 74.5º 74.5º 74.5º
H Head Tube Angle 66.5º 66.5º 66.5º 66.5º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1175mm 1200mm 1224mm 1248mm
K Head Tube Length 110mm 110mm 120mm 130mm
L Reach 455mm 480mm 500mm 520mm
M Stack 586mm 586mm 595mm 604mm

zero_suspensionZERO SUSPENSION SYSTEM to uniwersalny projekt, który daje zauważalną przewagę nad innymi systemami od cross country aż po downhill.

Efektywność systemu Zero mieści się w czterech kategoriach:

  • Zero Power Loss, czyli zerowe straty energii przenoszonej z pedałów na tylne koło, które może powodować ruch zawieszenia. Mówiąc wprost, zawieszenie nie buja w czasie pedałowania.
  • Zero Pedal Kickback oznacza brak szarpania korb przez pracujące zawieszenie. Górna linia łańcucha wydłuża się tylko nieznacznie, nie powodując blokady zawieszenia i utraty jego płynności.
  • Zero Brake Jack to brak wpływu hamowania na aktywność zawieszenia. Nawet w przypadku intensywnego korzystania z hamulców amortyzator wychwytuje najmniejsze nierówności.
  • Zero Bumps to parametr, który określa gładka pracę zawieszenia bez gwałtownych skoków i spadków jego aktywności. To zarazem wysoka skuteczność pedałowania, co z kolei oznacza, że przyspieszasz dokładnie wtedy i tak, jak tego chcesz.

Unikalną cechą systemu Zero jest sposób mocowania elementu amortyzującego. Jest on kompresowany w obu stron, czyli jest niejako zawieszony pomiędzy dolnym a górnym ogniwem. W zależności od konkretnego modelu można przyjąć średnie wartości 35 % ugięcia dla dolnego ogniwa i pozostałe 65 % dla górnego.

 

forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealthStealth to technologia obecna w rowerach Mondraker od roku 2013. Stanowi szczytowe osiągnięcie w dziedzinie projektowania maszyn i optymalizacji strukturalnej

To zupełnie nowe podejście do tematu projektowania ram. Szeroko wykorzystywane są rury o przekroju zbliżonym do prostokąta. Każda jest starannie projektowana, aby jak najlepiej spełniała swoja funkcję. Optymalizując proces produkcji, wybierając najlepszej jakości materiały i stosując rury o zmiennym przekroju powstają ultralekkie ramy, wzmocnione w miejscach szczególnie narażonych na przeciążenia.

Idealnym przykładem wykorzystania technologii Stealth jest bardzo lekki i bardzo wytrzymały rower zjazdowy Summum Pro Team. Z wagą 14.7 kg jest przykładem wzorcowej konstrukcji i wykorzystania technologii w konstrukcji najwyższej klasy rowerów.

27.5``

Rozmiar kół

150mm

Skok przód

140mm

Skok tył

13.8kg

Waga