Mondraker - Wyprzedaż modeli 2018! | Foxy Carbon RR SL 27.5
15741
page,page-id-15741,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

All Mountain Foxy Carbon RR SL 27.5

Sugerowana cena:

Nasza cena: 31 999 PLN


  • Rama: Foxy 27´5 Stealth Air full Carbon Structure, Zero Suspension System, Forward Geometry, aluminium CSC upper link with carbon bridge, Boost 12x148mm rear axle, BSA 73mm bottom bracket, dedicated 1x drivetain design, Tapered head tube, HHG internal cable routing, Enduro MAX sealed bearings, mudguard for shock, ISCG 05, custom chainstay protector, carbon fabric protector in the diagonal tube, 150mm of travel. *Geometry Kit included.
  • Rozmiary: S: 380mm / M: 420mm / L: 470mm / XL: 510mm
  • Damper: Fox Float DPX2 LV EVOL Factory Kashima. Settings: rebound, compression (3 positions), air preload. 205×62.5mm. Trunnion top mount, 22.2x10mm bottom bushes.
  • Ustawienia dampera: Light compression, light rebound, 0.2 internal reducer.
  • Amortyzator: Fox 34 27´5 Float FIT4 EVOL Factory Kashima 150mm, Tapered head tube, 15x110mm axle. Settings: rebound, Compression with 3 positions and compression micro-adjustment at low-speed in open mode. air preload.
  • Stery: Onoff Saturn Tapered for 1-1/8” -> 1/5” head tube. ACB sealed bearings, top 41×30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º.
  • Mostek: Onoff Stoic FG 30mm. Molded aluminium 6061, handlebar diameter 35mm.
  • Kierownica: Onoff Stoic Carbon. Exclusive design for Foxy Carbon RR SL, height 0.5″, 780mm wide, 9º backsweep, 5º upsweep, handlebar diameter 35mm.
  • Gripy: Onoff Diamond, 1lock-on, 130mm.
  • Sztyca: Fox Transfer Performance Elite internal 31.6mm, internal hose guide, size S: 365x100mm, size M: 406x125mm, size L/XL: 456x150mm
  • Siodełko: SDG Fly MTN TI, High-density PU, titanium rails, cordura sides.
  • Hamulec przedni: Shimano XTR M9020, Ice-Tech resin pads, RT99 Ice-Tech CL disc 180mm.
  • Hamulec tylny: Shimano XTR M9020, Ice-Tech resin pads, RT99 Ice-Tech CL disc 180mm.
  • Klamki: Shimano XTR M9020, Servo Wave stem adjustment, lever reach adjustment.
  • Obręcze: DT Swiss XM1501 Spline One 27´5, internal width 30mm.
  • Szprychy: DT Competition, straight.
  • Piasta przednia: DT Spline One 240s, 15x110mm, CL disc mount.
  • Piasta tylna: DT Spline One 240s, 12X148mm, XD freehub, CL disc mount.
  • Opona przednia: Maxxis High Roller II 27´5×2.3 Tubeless Ready, Dual compound, Exo Protection, 60TPI, folding
  • Opona tylna: Maxxis Ardent 27´5×2.4 Tubeless Ready, Dual compound, Exo Protection, 60TPI, foldable.
  • Korba: Sram X01 Eagle, carbon crank arms, 24mm axle, chain ring with Direct Mount, standard Boost, 168mm Q-factor, 170mm crank arm length in S/M size and 175mm in L/XL size.
  • Zębatka: 34T Direct Mount, CNC-machined aluminium, X-SYNC 2.
  • Suport: SRAM GXP XR, sealed bearings, 73mm.
  • Pedały: /
  • Łańcuch:    SRAM X01 Eagle 12s.
  • Przerzutka przednia: /
  • Przerzutka tylna: SRAM X01 Eagle Type 3 with Roller Bearing Clutch and Cage Lock, 1x12s, carbon, long cage, X-Horizon system.
  • Manetka: Sram Trigger X01 Eagle, Carbon, 12s, X-Actuation, Zero Loss Technology.
  • Kaseta: SRAM XG-129510-50T, XD freehub for 12s.
  • Inne: * Geometry Kit included: chainstay adapters to 435mm. Headset cups +/- 1º.

geo_foxy_carbon
FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 611mm 636mm 659mm 681mm
C Bottom Bracket Drop -9mm -9mm -9mm -9mm
D Bottom Bracket Height 345mm 345mm 345mm 345mm
E Chainstay Length 425-435mm 425-435mm 425-435mm 425-435mm
F Seat Tube Angle, Actual 70.5º 70.5º 70.5º 70.5º
G Seat Tube Angle, Effective 75º 75º 75º 75º
H Head Tube Angle 66º 66º 66º 66º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1189mm 1213mm 1241mm 1265mm
K Head Tube Length 110mm 120mm 140mm 150mm
L Reach 460mm 480mm 500mm 5520mm
M Stack 584mm 593mm 611mm 620mm

zero_suspensionZERO SUSPENSION SYSTEM to uniwersalny projekt, który daje zauważalną przewagę nad innymi systemami od cross country aż po downhill.

 

Efektywność systemu Zero mieści się w czterech kategoriach:

  • Zero Power Loss, czyli zerowe straty energii przenoszonej z pedałów na tylne koło, które może powodować ruch zawieszenia. Mówiąc wprost, zawieszenie nie buja w czasie pedałowania.
  • Zero Pedal Kickback oznacza brak szarpania korb przez pracujące zawieszenie. Górna linia łańcucha wydłuża się tylko nieznacznie, nie powodując blokady zawieszenia i utraty jego płynności.
  • Zero Brake Jack to brak wpływu hamowania na aktywność zawieszenia. Nawet w przypadku intensywnego korzystania z hamulców amortyzator wychwytuje najmniejsze nierówności.
  • Zero Bumps to parametr, który określa gładka pracę zawieszenia bez gwałtownych skoków i spadków jego aktywności. To zarazem wysoka skuteczność pedałowania, co z kolei oznacza, że przyspieszasz dokładnie wtedy i tak, jak tego chcesz.

 

Unikalną cechą systemu Zero jest sposób mocowania elementu amortyzującego. Jest on kompresowany w obu stron, czyli jest niejako zawieszony pomiędzy dolnym a górnym ogniwem. W zależności od konkretnego modelu można przyjąć średnie wartości 35 % ugięcia dla dolnego ogniwa i pozostałe 65 % dla górnego.

 

forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

 

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

 

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealth_carbonSTEALTH CARBON jest najbardziej zaawansowaną technologią przetwarzania i optymalizacji włókien węglowych stosowaną w produktach Mondraker. Przenosi całe doświadczenie zdobyte w produkcji ram aluminiowych do najwyższych modeli karbonowych, łącznie z najwyższymi wymogami wytrzymałości, jakości i wagi. Technologia ta obejmuje wszystkie etapy powstawania ramy, od ogólnej koncepcji, aż po finalne modelowanie pojedynczych włókien węglowych.

 

Struktura ramy powstaje z wysoko modułowych włókien węglowych. Gwarantuje to optymalne określenie wytrzymałości i zdolności pochłaniania drgań dokładnie tam, gdzie jest to potrzebne. Co więcej, umożliwia stworzenie monolitycznego przedniego trójkąta, dając oszczędność na wadze i wymagany wzrost sztywności i odporności na trudne warunki długodystansowej jazdy.

 

Korzystając z naturalnych właściwości karbonu, poprzez optymalizację i zastosowanie różnych rodzajów włókien, osiągnięto maksymalną sztywność konstrukcji. W ten sposób powstała rama wyjątkowo sztywna w płaszczyźnie poprzecznej i wzdłużnej oraz odporna na siły skręcające, które pojawiają się w czasie jazdy.

27.5``

Rozmiar kół

150mm

Skok przód

150mm

Skok tył

12.1kg

Waga