Mondraker 2017 | Foxy Carbon XR 27.5
15661
page,page-id-15661,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

All Mountain  Foxy Carbon XR 27.5

Sugerowana cena:

Nasza cena: 21 999 PLN


  • Rama: Foxy 27´5 Stealth Air full Carbon Structure, Zero Suspension System, Forward Geometry, aluminium CSC upper link with carbon bridge, Boost 12x148mm rear axle, BSA 73mm bottom bracket, dedicated 1x drivetain design, Tapered head tube, HHG internal cable routing, Enduro MAX sealed bearings, mudguard for shock, ISCG 05, custom chainstay protector, carbon fabric protector in the diagonal tube, 150mm of travel. *Optional Geometry Kit.
  • Rozmiary: S: 380mm / M: 420mm / L: 470mm / XL: 510mm
  • Damper: RockShox Superdeluxe Coil RCT. Settings: rebound, compression (2 positions: Open/Pedal), compression adjustment at low-speed with 3 positions in Open mode, preload. 205×62.5mm. Trunnion top mount, 22.2x10mm bottom bushes.
  • Ustawienia dampera: Firm compression, light rebound, size S – 400lbs spring, M – 450lbs spring, L/XL – 500lbs spring.
  • Amortyzator: RockShox Pike 27´5 RCT3, Charger 2, Debon Air, 160mm, Tapered head tube, 15x110mm axle. Settings: rebound, compression adjustment with 3 positions (open/pedal/firm) plus adjustment at low-speed, air preload.
  • Stery: Onoff Saturn Tapered for 1-1/8” -> 1/5” head tube. ACB sealed bearings, top 41×30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º.
  • Mostek: Onoff Stoic FG 30mm. 6061 forged aluminium. 35mm barbore
  • Kierownica: Onoff Stoic Carbon. Exclusive Foxy Carbon XR design, 0.5” rise, 780mm width, 9º backsweep, 5º upsweep, 35mm barbore
  • Gripy: Onoff Diamond, 1lock-on, 130mm
  • Sztyca: Onoff Pija Dropper  31.6mm, internal hose guide. Size S: 337x100mm, size M/L/XL: 387x125mm.
  • Siodełko: SDG Fly MTN, High-density PU, steel rails, cordura sides.
  • Hamulec przedni: Shimano XT M8000, Ice-Tech resin pads, RT76 203mm disc with 6 screws.
  • Hamulec tylny: Shimano XT M8000, Ice-Tech resin pads, RT76 180mm disc with 6 screws.
  • Klamki: Shimano XT M8000, Servo Wave stem adjustment, lever reach adjustment.
  • Obręcze: DT Swiss M1700 Spline 27´5, internal width 30mm.
  • Szprychy: DT Competition, straight.
  • Piasta przednia: DT Spline 15x110mm, IS 6 bolts mount.
  • Piasta tylna: DT Spline 12X148mm, XD freehub, IS 6 bolts mount.
  • Opona przednia: Maxxis High Roller II 27’5 x 2.3 tubeless ready, dual compound, Exo protection, 60TPI, folding
  • Opona tylna: Maxxis High Roller II 27’5 x 2.3 tubeless ready, dual compound, Exo protection, 60TPI, folding
  • Korba: Truvativ Descendant Eagle Carbon, carbon crank arms, 24mm axle, chain ring with Direct Mount, standard Boost, 170mm crank arm length in S/M size and 175mm in L/XL size.
  • Zębatka: 34T Direct Mount, CNC-machined aluminium, X-SYNC 2.
  • Suport: SRAM GXP XR, sealed bearings, 73mm.
  • Pedały: /
  • Łańcuch: SRAM GX Eagle 12s.
  • Przerzutka przednia: /
  • Przerzutka tylna: Sram GX Eagle Type 3 with Roller Bearing Clutch and Cage Lock, 1x12s, long cage, X-Horizon system.
  • Manetka: Sram Trigger GX Eagle 12s, X-Actuation, Zero Loss Technology.
  • Kaseta:SRAM XG-1275 10-50T, XD freehub for 12s.

geo_foxy_carbon
FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 618mm 640mm 665mm 688mm
C Bottom Bracket Drop -5mm -5mm -5mm -5mm
D Bottom Bracket Height 349mm 349mm 349mm 349mm
E Chainstay Length 425-435mm 425-435mm 425-435mm 425-435mm
F Seat Tube Angle, Actual 70º 70º 70º 70º
G Seat Tube Angle, Effective 74.5º 74.5º 74.5º 74.5º
H Head Tube Angle 65.5º 65.5º 65.5º 65.5º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1194mm 1217mm 1246mm 1270mm
K Head Tube Length 110mm 120mm 140mm 150mm
L Reach 454mm 474mm 494mm 514mm
M Stack 588mm 597mm 616mm 625mm

zero_suspensionZERO SUSPENSION SYSTEM to uniwersalny projekt, który daje zauważalną przewagę nad innymi systemami od cross country aż po downhill.

 

Efektywność systemu Zero mieści się w czterech kategoriach:

  • Zero Power Loss, czyli zerowe straty energii przenoszonej z pedałów na tylne koło, które może powodować ruch zawieszenia. Mówiąc wprost, zawieszenie nie buja w czasie pedałowania.
  • Zero Pedal Kickback oznacza brak szarpania korb przez pracujące zawieszenie. Górna linia łańcucha wydłuża się tylko nieznacznie, nie powodując blokady zawieszenia i utraty jego płynności.
  • Zero Brake Jack to brak wpływu hamowania na aktywność zawieszenia. Nawet w przypadku intensywnego korzystania z hamulców amortyzator wychwytuje najmniejsze nierówności.
  • Zero Bumps to parametr, który określa gładka pracę zawieszenia bez gwałtownych skoków i spadków jego aktywności. To zarazem wysoka skuteczność pedałowania, co z kolei oznacza, że przyspieszasz dokładnie wtedy i tak, jak tego chcesz.

 

Unikalną cechą systemu Zero jest sposób mocowania elementu amortyzującego. Jest on kompresowany w obu stron, czyli jest niejako zawieszony pomiędzy dolnym a górnym ogniwem. W zależności od konkretnego modelu można przyjąć średnie wartości 35 % ugięcia dla dolnego ogniwa i pozostałe 65 % dla górnego.

 

forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

 

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

 

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealth_carbonSTEALTH CARBON jest najbardziej zaawansowaną technologią przetwarzania i optymalizacji włókien węglowych stosowaną w produktach Mondraker. Przenosi całe doświadczenie zdobyte w produkcji ram aluminiowych do najwyższych modeli karbonowych, łącznie z najwyższymi wymogami wytrzymałości, jakości i wagi. Technologia ta obejmuje wszystkie etapy powstawania ramy, od ogólnej koncepcji, aż po finalne modelowanie pojedynczych włókien węglowych.

 

Struktura ramy powstaje z wysoko modułowych włókien węglowych. Gwarantuje to optymalne określenie wytrzymałości i zdolności pochłaniania drgań dokładnie tam, gdzie jest to potrzebne. Co więcej, umożliwia stworzenie monolitycznego przedniego trójkąta, dając oszczędność na wadze i wymagany wzrost sztywności i odporności na trudne warunki długodystansowej jazdy.

 

Korzystając z naturalnych właściwości karbonu, poprzez optymalizację i zastosowanie różnych rodzajów włókien, osiągnięto maksymalną sztywność konstrukcji. W ten sposób powstała rama wyjątkowo sztywna w płaszczyźnie poprzecznej i wzdłużnej oraz odporna na siły skręcające, które pojawiają się w czasie jazdy.

27.5``

Rozmiar kół

160mm

Skok przód

150mm

Skok tył

13.6kg

Waga