Mondraker - Wyprzedaż modeli 2018! | Prime 27.5+
17548
page,page-id-17548,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Enduro / Trail  Prime 27.5+

Sugerowana cena:

Nasza cena: 5 999 PLN


  • Rama: Prime 27’5’+ 6061 Xtralite Alloy butted, Forward Geometry, tapered head tube, Boost 12x148mm rear axle, BSA bottom bracket, HHG Internal Cable Routing, telescopic seatpost internal routing, 2x drivetrain compatible, sideswing derailleur.
  • Rozmiary: S: 390mm / M: 430mm / L: 470mm / XL: 510mm
  • Amortyzator: RockShox Judy Silver TK 27´5+ Solo Air Solo Air 120mm, Tapered head tube, 30mm steel stanchions 15x110mm Boost axle. Settings: rebound, Turnkey lock, air preload.
  • Stery: Onoff Saturn Tapered for 1-1/8” -> 1/5” head tube. Top bearing 41×30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º.
  • Mostek: Onoff Stoic FG 30mm. Forged aluminium 6061, 31.8mm barbore
  • Kierownica: Mondraker aluminium 6061 double butted. Exclusive Prime R+ design, 0.5” rise, 760mm width, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore
  • Gripy: Onoff Wave, Kraton with gel, 130mm.
  • Sztyca: Onoff Notion 0-R. 2D forged head 2014 T6 aluminium. 31.6mm diameter. 400mm length
  • Siodełko: Mondraker Prime + exclusive design.
  • Hamulec przedni: Shimano M-365 hydraulic, aluminium caliper, mineral oil, resin pads, 180mm 6-bolts one-piece rotor
  • Hamulec tylny: Shimano M-365 hydraulic, aluminium caliper, mineral oil, resin pads, 180mm 6-bolts one-piece rotor
  • Klamki: Shimano M-365, with reduced lever size
  • Obręcze: MDK-EP1 27´5 TLR ASY, internal width 35mm, tubeless ready, 32 spokes.
  • Szprychy: CN round stainless steel.
  • Piasta przednia: MDK DC511 15x110mm, sealed bearings, IS 6 bolts mount.
  • Piasta tylna: MDK GW 12x148mm, sealed bearings, IS 6 bolts mount.
  • Opona przednia: Kenda Havoc 27´5×2.80, tubeless ready, DTCEMC120 TPI, folding
  • Opona tylna: Kenda Havoc 27´5×2.80, tubeless ready, DTCEMC120 TPI, folding
  • Korba: Suntour Zeron 32T.
  • Zębatka: 32T.
  • Suport: Suntour BSA Type.
  • Pedały: /
  • Łańcuch: SRAM PC1031 10s.
  • Przerzutka przednia: /
  • Przerzutka tylna: SRAM GX, long cage, Exact actuation.
  • Manetka: Sram Trigger X5, 10s, 1:1 Actuation.
  • Kaseta: Sunrace CSMCS3, 11-42T, 10s.

geo_factor
FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 390mm 430mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 610mm 640mm 670mm 700mm
C Bottom Bracket Drop -60mm -60mm -60mm -60mm
D Bottom Bracket Height 305mm 305mm 305mm 305mm
E Chainstay Length 435mm 435mm 435mm 435mm
F Seat Tube Angle, Actual 74º 74º 74º 74º
G Seat Tube Angle, Effective 74º 74º 74º 74º
H Head Tube Angle 69º 69º 69º 69º
I Fork Offset 51mm 51mm 51mm 51mm
J Wheelbase 1133mm 1163mm 1194mm 1225mm
K Head Tube Length 90mm 100mm 110mm 120mm
L Reach 432mm 459mm 487mm 514mm
M Stack 648mm 639mm 630mm 620mm
forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

 

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

 

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealth_carbonSTEALTH CARBON jest najbardziej zaawansowaną technologią przetwarzania i optymalizacji włókien węglowych stosowaną w produktach Mondraker. Przenosi całe doświadczenie zdobyte w produkcji ram aluminiowych do najwyższych modeli karbonowych, łącznie z najwyższymi wymogami wytrzymałości, jakości i wagi. Technologia ta obejmuje wszystkie etapy powstawania ramy, od ogólnej koncepcji, aż po finalne modelowanie pojedynczych włókien węglowych.

 

Struktura ramy powstaje z wysoko modułowych włókien węglowych. Gwarantuje to optymalne określenie wytrzymałości i zdolności pochłaniania drgań dokładnie tam, gdzie jest to potrzebne. Co więcej, umożliwia stworzenie monolitycznego przedniego trójkąta, dając oszczędność na wadze i wymagany wzrost sztywności i odporności na trudne warunki długodystansowej jazdy.

 

Korzystając z naturalnych właściwości karbonu, poprzez optymalizację i zastosowanie różnych rodzajów włókien, osiągnięto maksymalną sztywność konstrukcji. W ten sposób powstała rama wyjątkowo sztywna w płaszczyźnie poprzecznej i wzdłużnej oraz odporna na siły skręcające, które pojawiają się w czasie jazdy.

27.5``+

Rozmiar kół

120mm

Skok przód

Skok tył

13.1kg

Waga