Mondraker 2017 | Vantage 27.5
16016
page,page-id-16016,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Enduro / Trail  Vantage 27.5

Sugerowana cena:

Nasza cena: 4 299 PLN


  • Rama: Vantage 27´5 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Forward Geometry, Tapered head tube, BSA bottom bracket, telescopic seatpost internal routing, Qr 9mm rear axle.
  • Rozmiary: S / M / L / XL
  • Amortyzator: RST Blaze 27’5 TNL 130mm, 1-1/8” steering tube, 9mm QR axle, Settings; Hydraulic lock-out
  • Stery: Onoff Saturn Tapered for 1-1/8” -> 1/5” head tube. Top bearing 41×30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º.
  • Mostek: Onoff Stoic FG 30mm. 6061 forged aluminium. 31.8mm barbore
  • Kierownica: Mondraker Aluminium 6061 T6 double butted. Specific Vantage design. 1″ rise, 760mm width, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore
  • Gripy: Onoff Wave, Kraton/gel, 130mm
  • Sztyca: Onoff Notion 0-R 2014 T6 Alloy 2D forged. 31.6mm diameter, 400mm length.
  • Siodełko: Mondraker Vantage diseño exclusivo
  • Hamulec przedni: Tektro HDM-285, hydraulic disc brake, 180mm rotor
  • Hamulec tylny: Tektro HDM-285, hydraulic disc brake, 160mm rotor
  • Klamki: Tektro hydraulic brake, with reduced size lever to brake with 2 fingers
  • Obręcze: MDK-EP1 27’5, 24mm external width, 32 spokes
  • Szprychy: CN stainless steel round
  • Piasta przednia: MDK-EP1, 9mm QR axle, cup & cone ball bearings, IS 6 bolts
  • Piasta tylna: MDK-EP1, 9mm QR axle, cup & cone ball bearings, IS 6 bolts, interchangeable freehub
  • Opona przednia: Kenda Honey Badger 27’5×2.20, single compound, 30 TPI, Wire
  • Opona tylna: Kenda Honey Badger 27’5×2.20, single compound, 30 TPI, Wire
  • Korba: Suntour XCM 2x9s, 170mm crank arm length in S/M size and 175mm in L/XL size.
  • Zębatka: 36/22T aluminium 36t chainring, interchangeable design
  • Suport: Shimano Octalink BBES301
  • Pedały: Wellgo LU-895N platform
  • Łańcuch: KMC Z99
  • Przerzutka przednia: Microshift FD-M642 bottom clamp, double ring.
  • Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M4000 SGS, long cage, 9s
  • Manetka: Shimano Acera SL-M300, rapidfire plus, 9s
  • Kaseta: Sunrace CS-M909 11-34t 9s

geo_vantage

 

FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 615mm 635mm 660mm 680mm
C Bottom Bracket Drop -45mm -45mm -45mm -45mm
D Bottom Bracket Height 300mm 300mm 300mm 300mm
E Chainstay Length 425mm 425mm 425mm 425mm
F Seat Tube Angle, Actual 74º 74º 74º 74º
G Seat Tube Angle, Effective 74º 74º 74º 74º
H Head Tube Angle 66º 66º 66º 66º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1161mm 1181mm 1207mm 1229mm
K Head Tube Length 100mm 100mm 110mm 120mm
L Reach 442mm 462mm 484mm 502mm
M Stack 601mm 601mm 610mm 620mm

forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealthStealth to technologia obecna w rowerach Mondraker od roku 2013. Stanowi szczytowe osiągnięcie w dziedzinie projektowania maszyn i optymalizacji strukturalnej

To zupełnie nowe podejście do tematu projektowania ram. Szeroko wykorzystywane są rury o przekroju zbliżonym do prostokąta. Każda jest starannie projektowana, aby jak najlepiej spełniała swoja funkcję. Optymalizując proces produkcji, wybierając najlepszej jakości materiały i stosując rury o zmiennym przekroju powstają ultralekkie ramy, wzmocnione w miejscach szczególnie narażonych na przeciążenia.

Idealnym przykładem wykorzystania technologii Stealth jest bardzo lekki i bardzo wytrzymały rower zjazdowy Summum Pro Team. Z wagą 14.7 kg jest przykładem wzorcowej konstrukcji i wykorzystania technologii w konstrukcji najwyższej klasy rowerów.

27.5``

Rozmiar kół

130mm

Skok przód

-

Skok tył

13.9kg

Waga