Mondraker - Wyprzedaż modeli 2018! | Vantage R 27.5
16666
page,page-id-16666,page-child,parent-pageid-184,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Enduro / Trail  Vantage R 27.5″

Sugerowana cena:

Nasza cena: 6 999 PLN


  • Rama: Vantage 27´5 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Forward Geometry, Tapered head tube, BSA bottom bracket, telescopic seatpost internal routing, 12x148mm rear axle.
  • Rozmiary: S / M / L / XL:
  • Amortyzator: RockShox Recon RL 27´5 Solo Air, 140mm, Tapered head tube, 15x110mm Maxle axle. Settings: rebound, compression adjustment at low-speed to lock, air preload.
  • Stery: Onoff Saturn Tapered for 1-1/8” -> 1/5” head tube. Top bearing 41×30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º.
  • Mostek: Onoff Stoic FG 30mm. 6061 forged aluminium. 31.8mm barbore
  • Kierownica: Mondraker Aluminium 6061 T6 double butted. Specific Vantage R design. 1” rise, 760mm width, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore
  • Gripy: Onoff Diamond, 1lock-on, 130mm
  • Sztyca: Onoff Pija Dropper  31.6mm, internal hose guide. Size S: 337x100mm, size M/L/XL: 387x125mm.
  • Siodełko: Exclusive Mondraker Vantage R design
  • Hamulec przedni: Sram Level T 180mm, centerline 6 bolts one-piece rotor, organic pads
  • Hamulec tylny: Sram Level T 180mm, centerline 6 bolts one-piece rotor, organic pads
  • Klamki: SRAM Level T, brake lever reach adjust, 2 bolts clamp Matchmaker compatible, ambidextrous lever mount.
  • Obręcze: MDK-EP1 27´5 TLR ASY, internal width 27mm, tubeless ready, 32 spokes.
  • Szprychy: CN round stainless steel.
  • Piasta przednia: MDK DC511 15x110mm, sealed bearings, IS 6 bolts mount.
  • Piasta tylna: MDK GW 12x148mm, sealed bearings, IS 6 bolts mount.
  • Opona przednia: Maxxis Ardent 27’5×2.40, Single compound, 60 TPI, Wire
  • Opona tylna: Maxxis Ardent 27’5×2.40, Single compound, 60 TPI, Wire
  • Korba: SRAM NX16000 series aluminium, 24mm axle, chain ring with Direct Mount, standard Boost, 170mm crank arm length in S/M size and 175mm in L/XL size.
  • Zębatka: 30T, steel, X-SYNC 1×11 technology.
  • Suport: SRAM GXP XR, sealed bearings, 73mm.
  • Pedały: /
  • Łańcuch: SRAM PC1031 10s.
  • Przerzutka przednia: /
  • Przerzutka tylna: SRAM GX, long cage, Exact actuation.
  • Manetka: Sram Trigger X5, 10s, 1:1 Actuation.
  • Kaseta: Sunrace CSMCS3, 11-42T, 10s.

geo_vantage

 

FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 615mm 635mm 660mm 680mm
C Bottom Bracket Drop -45mm -45mm -45mm -45mm
D Bottom Bracket Height 300mm 300mm 300mm 300mm
E Chainstay Length 425mm 425mm 425mm 425mm
F Seat Tube Angle, Actual 74º 74º 74º 74º
G Seat Tube Angle, Effective 74º 74º 74º 74º
H Head Tube Angle 66º 66º 66º 66º
I Fork Offset 44mm 44mm 44mm 44mm
J Wheelbase 1161mm 1181mm 1207mm 1229mm
K Head Tube Length 100mm 100mm 110mm 120mm
L Reach 442mm 462mm 484mm 502mm
M Stack 601mm 601mm 610mm 620mm

forward_geometryFORWARD GEOMETRY została wprowadzona przez firmę Mondraker w 2013 roku jako nowy system w topowych modelach. Wpływa on znacząco na poprawę kontroli nad rowerem i daje większą pewność i stabilność podczas jazdy w najtrudniejszych warunkach.

Zalety Forward Geometry:

  • Poprawa bezpieczeństwa i kontroli na stromych odcinkach;
  • Pewniejsze prowadzenie przy dużych prędkościach;
  • Bezpośrednie, bardziej precyzyjne sterowanie;
  • Większa precyzja na stromych podjazdach;
  • Poprawa stabilności na technicznych odcinkach.

Geometria to cecha, która ma zdecydowany wpływ na zachowanie roweru podczas jazdy, jego charakter i to jak się na nim czujemy. Inspiracją do stworzenia geometrii FG był motocross. W ramie wydłużono górną rurę a rowery wyposażono w specjalny, super krótki mostek. Pozycja rowerzysty na pozostała taka sama, gdyż dodatkowa długość górnej rury skompensowała różnicę w długości mostka. Jedyną zauważalną zmianą jest zwiększona baza kół. Przednia oś jest teraz umieszczona nieco dalej.

 

stealthStealth to technologia obecna w rowerach Mondraker od roku 2013. Stanowi szczytowe osiągnięcie w dziedzinie projektowania maszyn i optymalizacji strukturalnej

To zupełnie nowe podejście do tematu projektowania ram. Szeroko wykorzystywane są rury o przekroju zbliżonym do prostokąta. Każda jest starannie projektowana, aby jak najlepiej spełniała swoja funkcję. Optymalizując proces produkcji, wybierając najlepszej jakości materiały i stosując rury o zmiennym przekroju powstają ultralekkie ramy, wzmocnione w miejscach szczególnie narażonych na przeciążenia.

Idealnym przykładem wykorzystania technologii Stealth jest bardzo lekki i bardzo wytrzymały rower zjazdowy Summum Pro Team. Z wagą 14.7 kg jest przykładem wzorcowej konstrukcji i wykorzystania technologii w konstrukcji najwyższej klasy rowerów.

27.5``

Rozmiar kół

140mm

Skok przód

-

Skok tył

12.8kg

Waga